Werkplek huren?

Met ons verzamelgebouw midden in het Groene Hart bieden we verschillende ruime kantoorruimtes in Reeuwijk aan, waardoor u altijd beschikt over de gewenste bedrijfsruimte voor uw onderneming.

Op zoek naar een werkplek?

Een ideale oplossing voor wie een kantoor te groot is, is het huren van een eigen werkplek. Dit kantoor is omgebouwd tot een huiskamerkantoor dat ruim, modern en sfeervol van opzet is en flexibel is ingericht. Er zijn diverse werkplekken beschikbaar waar u het kantoor met anderen deelt. U heeft een eigen bureau, bureaustoel en archiefkast en er is niemand anders die op uw werkplek gaat zitten. Alle algemene ruimten staan tot uw beschikking en u heeft een eigen postvakje. Naar behoefte kunt u vervolgens gebruik maken van allerlei extra diensten die er aangeboden worden. Een slimme plek om als ZZP’er vanuit te ondernemen.

Er worden maximaal 12 werkplekken toegewezen. De loungehoek, de bartafel, het brainstormgedeelte en het bel/Skype hok blijven vrij beschikbaar voor de ondernemers in Het Huiskamerkantoor.

Ondernemers hebben er de mogelijkheid om te werken, elkaar te ontmoeten, kennis te delen en samen te werken. Zorgen over schoonmaak, draadloos internet, post in en uit, ontvangst bezoek door receptie, etc. is niet nodig, want dat wordt allemaal voor u geregeld en zit standaard in de prijs.

Kosten voor een werkplek

  • De all in kosten zijn € 195,-  (inclusief schoonmaak kantoor, servicekosten en kantoormeubilair)
  • Neem contact op met Fred Sluijs (0182 30 81 91) om een werkplek te huren of voor meer informatie en een bezichtiging.

Liever een full-service kantoorruimte huren in Reeuwijk in de buurt van Gouda? Neem contact op voor meer informatie! 

In een professionele werkomgeving met snel internet, kopieer- en printmogelijkheden, koffie en collega ondernemers kun je in een goede energie werken. De ruimte wordt er professioneel schoongemaakt en er zijn tal voor optionele services waar je gebruik van kunt maken. Dus je hebt een werkplek, maar je hebt een heel kantoor, een hele organisatie tot je beschikking.

€195,- per maand inclusief service kosten. Daarnaast zijn er optionele diensten waar je alleen voor betaald als je er gebruik van maakt. Denk aan vergaderruimtes, drankenabonnement, printen, telefoondienst, etc. etc.

Neem contact met ons op, dan kom je kijken en dan hebben we een standaard contractje voor je. Als de werkplek bevalt en het contract bevalt dan ondertekenen we die en dan krijg je de sleutel en een alarmcode en dan kun je vervolgens 24/7 terecht.

Je vindt bij ons op twee plekken in het Verzamelgebouw een werkplek. In het starterskantoor dat is bestemd voor starters tot 25 jaar en in het zogenaamde Huiskamerkantoor. Een sfeervolle kantoortuin met werkplekken, zitjes en eenpersoonskantoren.